A forrás: Facebook
"Na most hol vagytok ti hisztis feministák?
Vajon miért kussol most ('17.11.05.) a lakáj sajtó? A jobb és a bal oldal!
Férfiak! Művész “kollégák”! Nem kéne végre a sarkatokra állnotok?
Ja hogy ti is gyáva korrupt gerinctelen szarok vagytok mint a többiek?
Ahogy gondoljátok….
(A homokos lobbi mindig a legprofibb és a legaljasabb…)
Ui: “nyugi”… Ugyanez van az USA-ban, Spanyolban stb. Átéltem. Láttam."
Fogel Frigyes
független filmes - producer
Kalmár Péter írása következik.
A célszemély: Kerényi Miklós Gábor
Forrás: kalmarpeter.wordpress.com
“…a főpróbahét előtt két nappal gyakorlatilag fölálltam próba közben,
és faképnél hagytam bemutatót, barátot, társulatot, szerelememet, és nem
utolsósorban a karrieremet. Tettem mindezt azért, mert az a módszer, az
a tónus, az a mérhetetlen aljassággal véghezvitt szándékos hátráltatás,
az a másokat egymás ellen hergelő hangulat, és mindenek fölött az a
mocskosan alpári üvöltés, amit jóatyád művelt a kórussal, a kis
szereplőkkel, a színpadi műszakkal (a főszereplővel bezzeg nem mert
ordítani!)…”
“…Ezt követően pár évvel, apád, a szülés után
visszatérő, közimádatnak örvendő páromat bosszúból úgy baszta ki a
színházból, hogy a taknyán-nyálán zokogva tudott csak kibotorkálni abból
a színházból, ahol majd húsz évig volt megbecsült tag. Mindezt apád
kéjesen nézte végig, de még ahhoz sem volt elég tökös, hogy ő rúgja ki,
ezt az aktust a hűséges fegyverhordozó famulusára bízta, ő csak a
háttérből figyelve konstatálta a hatást.”
“…Apád egy –
kétségtelenül sikeres – rendszert működtet immár közel 18 éve, azonban a
csillogó, flitteres operett-világhoz, a szárazjégtől és lézerfényektől
vibráló musical-színpadhoz rengeteg könny, lelki és szexuális
megaláztatás, abúzus, verbális és fizikai bántalmazás tapad.
Apád zsidó (mint ahogyan én is) és köztudottan biszexuális (mint ahogyan én nem).”
“Nem a bi-, vagy homoszexualitását kell tehát szégyellnie, nem is a
zsidóságát, hanem azt, ahogy más emberekkel – főleg kiszolgáltatott,
lányos fiúkkal, kiskorúakkal és gyengékkel – bánik, ahogy őket használja
kénye-kedve szerint.”
Itt tartunk.
Modernek vagyunk, büszkén döngetjük a mellkasunk, európaiak vagyunk, realisták.
De a háttérben meghúzódó mocsokra nem vagyunk kíváncsiak, csak a csillogás érdekel.
Zúg a vastaps a felszínt borító cukormáz és tejszínhab tiszteletére, miközben két milliméterrel alább már minden szarból van.
Néhány éve olvastam valahol, hogy a művészet mögött, a rendezett előadások előkészítésének idején mérhetetlen mennyiségű trágárság, indulat, félelem és megaláztatás van.
Jónéhány éve nem nézek művészfilmeket, nem járok színházba.
Az emberség és a kultúra máshol van....
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése